Job 4 van 18


Report this listing

Solliciteren



Beleidsmedewerker financiën A1a-A3a - statutair


Functie

Als beleidsmedewerker ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

De functie van Beleidsmedewerker financiën houdt in dat je de financieel directeur ondersteunt bij het beleidsvoorbereidend werk en bij de beleidsopvolging van de organisatie en de financiële dienst. Je bent de rechterhand van de financieel directeur en vervangt haar bij afwezigheid. Je bent verantwoordelijk voor een aantal gedelegeerde opdrachten die het volgende omvatten:

-De voorbereiding van financieel advies en beheersrapporteringen voor de organisatie:

o het uitwerken van rapporteringen op maat

o financiële gevolgen van projecten in kaart brengen en bevattelijk in een nota opnemen

-De coördinatie en ondersteuning van de operationele werking van de financiële dienst

o bewaken en bijsturen van de werkprocessen

o coördineren van de eindejaarsverrichtingen

-De opvolging van juridische besluitvorming van de dienst

o opstellen fiscale en retributiereglementen

o behandelen van fiscale bezwaarschriften

o opmaak dossiers in het kader van overheidsopdrachten

-De financiële controle op de verbonden entiteiten

o adviesverlening op planningsdocumenten van kerkfabrieken, hulpverleningszone, politiezone en een aantal intergemeentelijke samenwerkingsverbanden

-De vervanging van de financieel directeur in diens afwezigheid

o leiden van intern dienstoverleg

o verlenen visum

o deelnemen aan managementteam

delegatie van de wettelijke taken: ondertekenen dwangbevel, tekenen voor kwijting,...

Jouw profiel

  • Je beschikt over een masterdiploma of een diploma van hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld is met universitair onderwijs;
  • Je bent ondernemend, doortastend en hebt oog voor detail;
  • Je bent veranderings- en resultaatgericht
  • een gedrag vertonen dat in overeenstemming is met de eisen van de functie waarvoor je solliciteert en de burgerlijke en politieke rechten genieten
  • Je slaagt voor de selectieprocedure: competentieproef, gevalstudie en een grondig sollicitatiegesprek. De schriftelijke proef zal doorgaan op 21 mei ‘24 via een thuisopdracht . Indien je slaagt voor de schriftelijke proef word je uitgenodigd voor een grondig sollicitatiegesprek op maandag 10 juni ‘24 . Indien slaagt voor de ganse selectieprocedure word je uitgenodigd voor een assessment. Gelieve deze data alvast te noteren.
  • De directies van een ministerie of een administratie coördineren
    De activiteiten verdelen onder de dienstverantwoordelijken
  • Actieprogramma's toepassen op regionaal of lokaal niveau of bij overheidsinstellingen
  • De doelstellingen en de middelen van de actieprogramma's van de overheid bepalen
    De financiering onderhandelen
  • Een rapport van de acties opstellen
    Corrigerende maatregelen en een verbeteringstraject voorstellen
  • De visie en strategische doelstellingen van de actieprogramma's van de overheid uitwerken
  • De toepassing van regeringsbeslissingen controleren en evalueren (enquête, audit, werkgroepen, ...)

Aanbod

- Meewerken aan een bruisende stad in verandering binnen een team van fijne collega’s

- Een voltijdse statutaire betrekking van onbepaalde duur met een salarispakket in de weddeschaal A1a-A3a geïndexeerde bruto maandwedde (minimum 3714,42 euro, maximum 6536,18 euro)

- Heel wat extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro/dag), hospitalisatieverzekering, extralegaal pensioen, laptop ter beschikking, smartphone met abonnement, gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, fietsvergoeding en ecocheques

- Respect voor jouw work-life balans: 35 dagen jaarlijkse vakantie, collectief verlof tussen kerst en nieuwjaar, een flexibele arbeidsregeling met de mogelijkheid tot thuiswerk, …

- Relevante ervaring en anciënniteit worden in aanmerking genomen

Solliciteren

Sofie Schrevens
016 24 73 77
sofie.schrevens@tienen.be

Solliciteren